Monday, September 5, 2016

Promo JSM Carrefour

Hujung minggu ini Transmart Carrefour diadakan Promo JSM Carrefour untuk pelbagai keperluan kanak-kanak. Yang terdiri daripada lampin pakai buang, susu tepung, kereta dorong, sehingga keperluan untuk bayi. Walaupun membeli-belah setiap bulan, masa juga untuk mengintip di pelbagai istimewa harga pada hari Ahad.

Berjalan-jalan petang di sepanjang jalan-jalan kecil di sekitar kompleks rumah adalah menyeronokkan. Diperkenalkan ke kawasan sekitar rumah yang baik untuk melatih deria. "Dapatkan tawaran istimewa dari Family Baby Chair Kereta bayi dengan harga Promo JSM Carrefour Rp 255.000 / unit daripada harga biasa Rp 349.000 / unit. Jika transaksi menggunakan kad kredit Bank Mega, harga turun lagi, Rp 229 500 / unit , "kata Satria Hamid sebagai Pengurus Komunikasi Korporat Ketua PT Trans Runcit Indonesia untuk detikfinance, Ahad (2016/04/09).

Bagi mereka yang transaksi kad kredit Bank Mega, berhak mendapat harga istimewa dengan Promo JSM Carrefour diskaun tambahan sebanyak 10% daripada promosi harga atau harga biasa. Kecuali susu bayi bawah 1 tahun, sebahagian besar telur, alat (komputer riba, telefon bimbit, kamera, aksesori komputer), baucar, nadi, dan merokok.

Sumber : http://www.promojsm.com/2016/09/katalog-promo-jsm-carrefour.html

No comments:

Post a Comment